FANDOM

Az Így nyerhetsz egy ingyen sört Vidman hatodik videója, meyet a JustVidman Youtube csatornára töltött fel.

Tartalma Szerkesztés

A videó Kocsmatrükköket muat be, melyek segítségével barátainktól ingyen sört szerezhetünk, azonban ezek csajozásra is kitűnőek.

Megjelenések Szerkesztés

Szöveg Szerkesztés

Fogadni jó dolog, persze csak akkor, hogy ha te nyered meg. íme pár trükk, amit ha olyasvalakinek mutatsz meg, aki nem ismeri őket, szinte biztos a sikered. Elsőként itt egy viszonylag egyszerű feladvány, melyhez csak pár gyufaszálra lesz szükség. Egy lapátot láthatunk és mellette egy kis adag szemetet. A feladat annyi, hogy két gyufaszál elmozdításával a szemétnek rá kell kerülnie a laptra. Igen, igen ez nem túl vészes, ez pont arra jó, hogy akivel fogadtál belelkesüljön, hogy mekkora nagy zseni, ezután simán lehet emelni a tétet és előrukkolni a következő feladvánnyal. Itt egy római hetes. Ebből kell egyetlen egy gyufaszál elmozdításával egyet varázsolni. Na ez már nem annyira egyértelmű. Én egy abszolút galamblelkű ember vagyok, de amikor nekem mutatták ezt, és elbuktam a fogadást, valahogy így reagáltam: Hmm, ez érdekes, de tudod mit? Nekem van egy jobb megoldásom. *******************. Nesze! Ha egy sörözésnél kiürült egy üveg, hajtsd össze a kupakot és rakd bele az üveg szájába! A feladat csupán annyi, hogy bele kell fújni a kupakot a sörösüvegbe. Ugye, milyen egyszerűnek tűnik? Pedi nem az. Sőt, szinte teljesen lehetetlen. Mivel köztudott, hogy a dohányzás a halaknak lett kitalálva, ezért most nekik mutatok valamit, de olyanok is kipróbálhatják, akik valamiért halnak érzik magukat. Szóval itt egy szál cigaretta. Próbáljuk meg úgy elszívni, hogy egyszer sem törik le a hamu! Ez persze  nem lehetetlen, de egy aprócska szellő könnyedén ledöntheti a tornyunkat, úgyhogy trükközzünk! Csupán egy gemkapocsra van szükségünk, melyet kiegyenesítünk és beleszúrunk a cigibe. Készen is van a miniatűr kardunk. Hogyan érheted el, hogy a haverjaid macskává változzanak és fél óráig játszanak egy sállal? Egyszerű. Annyi a feladat, hogy meg kell fogni a kiegyenesített végeit és anélkül kell rá csomót kötni, hogy azt egy pillanatra is elengednék. A szerencsétlenkedések után pedig mutasd meg, hogy így kell. Az nem volt megszabva, hogy miként fogdd meg a sál végeit. Szegény tízforintos beesett a vízbe és nem tud úszni. Mentsük ki egy üres pohár, egy parafadugó és egy doboz gyufa segítségével, anélkül, hogy bármivel is hozzáérnénk! Nem, nem döntheted meg a tányért. Nem, az asztalt sem, amin van. Nem, nem hívhatod ide David Hasselhoff-ot. Na jó, inkább megmutatom. Három gyufaszálat beleszúrunk a parafadugóba. Behelyezzük a vízbe, meggyújtjuk őket és gyorsan ráborítjuk a poharat. Megmentettünk egy tízforintost. Íme az alapszituáció. Szabadítsuk ki a pénzérmét anélkül, hogy elmozdítanánk a gyufaszálakat! Nagyjából középtájt meggyújtjuk a ferdén álló gyufaszálat és már ki is húzhatjuk a pénzt. Életem egyik legkínosabb emléke fűződik ehhez a trükkhöz. Egyszer szem és fültanúja voltam annak, hogy van, aki nem csak arra használja, hogy ingyen sört nyerjen az egyik haverjától. Van, aki ezzel próbál csajozni! Most biztos felmerüt bennetek a kérdés, hogy mégis hogyan? Nos, egyszer egy balatonparti kajáldában eszegettünk a teraszon, amikor egyszer csak felbukkant egy enyhén alkoholmámorban úszó srác. Egyből betámadta a tőlünk egy azstallal arrébb ülő három lányt. Nehezen kivehetőek voltak a szavai, de valami ilyesmit mondott az egyik lánynak:

Részeg férfi: Sziaaa! Te annyira gyönyörű vaaagy!

Közben a zsebéből előhúzott egy doboz gyufát és nagy nehezen összerakta az előző trükk alaphelyzetét.

Részeg férfi: Amint megláttalak, ezt váltottad ki belőlem:

Úr Isten! Nekem ekkor esett le, hogy mire készül. De mondom nem, ilyen nincs. Aztán láttam, hogy már elővett egy másik gyufaszálat és már próbálja meggyújtani. Én ekkor vadul hadonászni kezdtem a kezemmel és Jedi elmetrükkel róbáltam szugerálni hogy nem, nem gyújtod meg a többi gyufaszálat! Nem, nem ezek azok a lányok, akiket keresel. De itt már semmi sem segített. Na ne! Srácok ezt ne!

Köszönöm, hogy végignézted! Ha Tetszett, iratkozz fel!

Ja igen, azt elfelejtettem megemlíteni, hogy ha igazán nagy rohadékok akatok lenni, találjatok ki egy saját, megoldhatatlan trükköt, mint én, amikor egyszere ezt a feladványt mutattam meg két haveromnak: Ez itt egy X-szárnyú a Csillagok Háborújából, ez pedig a Halálcsillag. Három gyufaszál elmozdításával érdd el, hogy az X-wing a Halálcsillag másik oldalára repüljön! Ők vagy egy órán keresztül próbálták megoldani ezt a feladványt, aztán persze már megsajnáltam őket és közöltem velük, hogy erre nincs megoldás. Mondanom sem kell, azóta egyáltalán nem állnak szóba velem.

Így nyerhetsz egy ingyen sört04:08

Így nyerhetsz egy ingyen sört

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki