FANDOM

Az Igazi sellőlányt kaptak lencsevégre Izraelben! Kamu vagy sem? Vidman első videója, melyet a JustVidman Youtube csatornára töltött fel.

Tartalma Szerkesztés

A videó bemutat egy állítólagos sellőről készült felvételt, majd Vidman bebizonyítja, hogy kamu és a részletet egy 40 perces dokumentumfilmből, a Mermaids: The New Evidence-ből vágták ki, melyet az Animal Planet készített.

Megjelenések Szerkesztés

  • Vidman

Szöveg Szerkesztés

Több ezer méter mélységben -ahová a fény sem jut el- különös, számunkra ismeretlen lények élnek. Az óceánok világának csupán 5%-a ismert számunkra, de vajon mit rejt a többi 95%? Sci-fibe illő teremtményeket? Különös mutánsokat? Ki tudja? De várjunk csak! Mi ez? Igazi sellőlányt kaptak lencsevégre Izraelben? Végre! Végre bebizonyosodik egy legendáról, hogy nem csak szóbeszéd? Létezik a Kis Hableány? Végre sikerült kinyitnom egy yoghurtot, anélkül, hogy elszakadt volna a fólia? NEM!

Ez a bizonyos felvétel, ami vírusvideóvá nőtte ki magát igencsak megosztja a véleményeket. Nekem már első látásra is furcsa volt. Kezdjük ott, hogy erőlködve próbálja elhititetni velünk, hogy amit látunk, az egy home-video. A kép sokszor számomra természetellenesen rázkódik, a párbeszédeken pedig érződik a színészkedés.

Másik fickó: -Hú milyen furcsa az a fóka!

Operatőr srác: -Hol van ezen a zoom? Ja megvan!

FAKE GYANÚS.

Ott pedig amikor már gyanakodva figyelik a sziklán fetrengő lényt, számmra teljesen érthetetlen, hogy a kamerát kezelő srác miért fordítja a képet a másik fickó arcára. Egy ilyen helyzetben, amikor előtted van valami furcsa megmagyarázhatatlan jelenség és nem tudhatod, meddig van lehetőséged rögzíteni, kizárt hogy egy másodpercre is másra figyelj. Mégha csak egy fémesztelen csaj sütkérezett volna a sziklán, akkor sem tekintgetett volna félre az operatőr srác.

Másik fickó: -Haver, ne engem vegyél már!

Ezután arra gondoltam, megnézem a feltöltő csatornáját, mert kiváncsi voltam, hogy valóban ővé-e ez a videó. A felhasználó már 2006-ban regisztrált Youtube-ra és a vitafórumon található visszajelzések hát... Nem feltéétlenül pozitívak.

SightsandSoundsofPakistan: -hi pig cock socking hindu you cow dung eating and cow piss drinking moron.

DE!

Mivel ez még mindig nem elég, ahhoz, hogy megcáfoljam a felvétel eredetiségét, segítségül hivtam az meber legjobb barátját. Öhm, nem, a másikat. Nem telt hosszabb kersgélésbe megtalálni, hogy mi is, pontosabban ki is áll ezen videó mögött. Az Animal Planet. Ez atudományos ismeretterjesztő TV csatorna nem rég egy kamudokumentumfilmet vetített le, Mermaids: The new evidence, Sellők: Az új bizonyyíték címmel. Ebből a 40 perces dokumentumfilmből vágták ki ezt a kis videórészletet. De egy ilyen nagy csatorna miért akarná átvágni a nézőit? Mi lehet az indíték? Hát persze, hogy a pénz! Ezt a filmet az Egyesült Államokban több, mint 3 és fél millióan látták, mellyel megdöntötték eddigi saját nézettségi rekordjukat és még a CNN is beszámolt erről a nagy húzásról. De van-e okunk haragudni az Animal Planet-re? Nem feltétlenül. Ugyanis a stáblista végén egy felirat tudatja a nézőkkel, hogy mindez fikció. Úgyhogy sajnos, vagy nem sajnos, a videó tényleg kamu.

Források:

szeretlekmagyarorszag.hu

imdb.com

CNN

KÖSZÖNÖM, HOGY VÉGIGNÉZTED!

HA TETSZETT,

IRATKOZZ FEL!

Igazi sellőlányt kaptak lencsevégre Izraelben! Kamu vagy sem?02:54

Igazi sellőlányt kaptak lencsevégre Izraelben! Kamu vagy sem?

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki