FANDOM

A Mi az a varázshomok és mire is jó? Vidman hetedik videója, melyet a JustVidman Youtube csatornára töltött fel.

Tartalma Szerkesztés

A videó bemutatja a varázshomokot, melyet a Földönkívüliektől kapott Vidman. Ebben a videóban szerepel először a Bázisugró Katicabogár.

Megjelenések Szerkesztés

Szöveg Szerkesztés

Bár már egyszer bemutattam a Nemnewtoni folyadékot, de egy dolog kimaradt. Én is nehezen hittem el, de hogyha belerakod egy kis...

Jaj, na ne! Már megint?

Földönkívüliek: Kedves Mr. Vidman! Mi látni és szeret videók te Youtube. Mi ezért küld Neked trükkös homok. Próbál ki! Tedd víz! Néz meg! Üdv: Földönkívüliek

Ui: Bocs sok gabonakör, sofőr itt sok sör.

Aha, így már értem. Na jó! Akkor nézzük is meg! Tegyük egy kis vízbe! Aha, ööö... Nem tudom, hogy mi ez, de minden esetre nagyon szépen köszönöm!

Aztán persze rájöttem...

Ez egyszerű vízálló homok, más néven varázshomok, aminek különlegessége, hogy nem szeret megázni, ezért vízbe téve is száraz marad. Srácok, ha már ilyen messziről küldtök nekem valamit, jobban örülnék egy fénykardnak. Ha jól tudom, E.T. sem azért akart hazajutni, hogy végre játszhasson a homokozóban. Na nézzük is meg, hogyan lehet ezt otthon elkészíteni! Először is szükségünk lesz egy kis homokra. Bár sima, hétköznapi homok is megfelelne a célnak, de ém most Alabamai Gyilkos Homokból fogom elkészíteni, viszont ezzel csak óvatosan! Rakjuk be egy órára sülni, hogy teljesen kiszáradjon! Amíg ez elkészül végignézhetjük a sütőnkre tévedt Bázisugró Katicabogár látványos produkcióját. A jól átsült homokot fújjuk le cipőinpreg... izé vízlepergető spray-vel, amit minden cipőboltban imádnak rátukmálni az emberre. Ez gyorsan megszárad. Forgassuk át a homokot és fújjuk még le jó párszor. Készen is volnánk. Úsztassuk meg egy kicsit! Ha sikerrel jártunk, vízbe téve ilyen esztétikus látvány fogad majd minket. Gyönörű. Ennél még életem legborzasztóbb tükörtojása is jobban festett. Ha pedig kikanalazzuk a vízből, láthatjuk, hogy tényleg nem szeret elázni, ugyanis teljesen száraz maradt. A megmaradt vízlepergető spray-vel pedig lefújhatunk egy alufóliát és rendezhetünk illegális gyorulási versenyeket. És ha még nem jöttél rá, hogy mire is jó ez a homok, akkor elárulom. Ha van varázshomokod, nagyon menő vagy. Cili, nézd varázshomok! Cili! Borzas, varázshomok! Borzas! Szakáll, ezt figyeld, varázshomok! Szakáll!

Köszönöm, hogy végignézted! Ha tetszett, iratokozz fel!

Szia, Alex! Zavarhatlak egy kicsit?

Alex: Hogyne, mondjad!

Na ezt figyeld, varázshomok! Ez olyan, hogy ha belerakod a vízbe, akkor is száraz marad. Látod? Alex! Alex!

Mi az a varázshomok és mire is jó?03:15

Mi az a varázshomok és mire is jó?

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki