FANDOM

Vidman

Vidman Pamkutya videójában

Vidman egy internetes személyiség. Két Youtube csatornával is rendelkezik. A JustVidman a fő csatornája. 2013. június 17-én hozta létre, és mára már több mint 400 ezer feliratkozóval büszkélkedhet. Ezen a csatornán érdekes és egyben szórakoztató videókat tölt fel. Híresebb sorozatai közé tartozik a Miért igyál X, Az Ebay legjava, valamint a Katasztrofális Android alkalmazások. Számos ötletes karaktert is létrehozott, mint például a Csigaszerű Játékizé, mely kitalálása óta szinte az összes videójában szerepel. Az első videóját, az Igazi sellőlányt kaptak lencsevégre Izraelben! Kamu vagy sem?-et 2013. június 19-én töltötte föl. A második csatornája a JustVidman2, ahová kulisszák mögötti videókat tölt fel. Itt találhatóak a Kérdezz-felelek videók első részei. Ezt a sorozatot később átrakta a főcsatornára.

A Hogyan teremtsünk szörnyeket, avagy a Nem-newtoni folyadék című videójában Vidman e-mail címe vidmanemailcsillaromcsillaromhalotessek@gmail.com volt, bár ezt valószínűleg a poén kedvéért csinálta.

Megjelenései Szerkesztés

Vidman (hangként legalább) szerepel minden videójában, mindkét csatornán.